تم پارک اوشن
فاصله تا هتل شایگان: 9.6کیلومتر- 12 دقیقه با خودرو
آدرس: جاده جهان

یکی از زیباترین و جالب ترین پارک های آبی در جنوب جزیره کیش با بهره برداری از تمام استانداردهای روز دنیا برای خدمات دهی به گردشگران آماده شده است. طراحی و ساخت تم پارک آبی اوشن کیش به نحوی انجام شده است تا بانوان نیز بتوانند از آن استفاده کنند. این مجموعه دارای رایدها و استخرهای متعدد و متنوعی است که با بالاترین استانداردهای ایمنی و کیفیت روز دنیا برای گروه های مختلف سنی فراهم آمده است. سقوط آزاد از برج خورشید، سرسره های پرپیچ و خم آناکوندا، شناور شدن در مسیر رودخانه آرام راشین، ساحل و موج دریاچه سونامی، موج سواری روی راید موجاب، اینها تنها چند خاطره از خاطراتی است که از رایدهای شاد و پرهیجان را برای خود و همراهانتان بسازید. پلومریا اسپا، عکاسی ایماژ، فروشگاه ها، رستوران، کافی شاپ و دکه ها با نوشیدنی های گوارا و غذاهای خوشمزه از دیگر خدمات این مجموعه پارک آبی است. اجرای موسیقی شاد در غار جتسمینا نیز لحظاتی به یادماندنی برایتان به ارمغان می آورد.

هتل شایگان کیش در زمینی به وسعت 15000 متر مربع در بهترین بخش نوار سیاحتی جزیره مرجانی کیش در سال 82 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
این هتل در 4 طبقه با 3 آسانسور مخصوص میهمانان و دارای 134 اتاق مجلل و سویت های رویال مجهز به جکوزی با نمای رو به دریا و رو به جزیره می باشد
هتل شایگان یکی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره جزیره کیش است. در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره قرار گرفته و دسترسی...
عضویت در خبرنامه
آدرس
ابتدای بلوار رودکی، هتل شایگان
فکس
076  4446  7433
رزرواسیون
©2024 Shaygan Hotel, All Right Reserved