جایرو کوپتر
جایروکوپتر ترکیبی از هواپیما و هلی‌کوپتر می‌باشد. این وسیله به اندازه یک هواپیمای بسیار سبک است که در بالاترین قسمت آن یک پره بزرگ مانند هلی‌کوپتر نصب شده است. ظرفیت جایروکوپتر کیش دو نفر (یک خلبان و یک سرنشین) می‌باشد. این ماشین در سال ۱۹۲۳ در کشور اسپانیا ابداع شد و سازنده آن توانست در اولین پرواز آزمایشی با موفقیت فرود بیاید. در جنگ جهانی دوم، ارتش نازی از جایروکوپتر برای اهداف نظامی استفاده می‌کرد. پس از اینکه در دهه‌های بعد ادوات جنگی پیشرفت کردند جایروکوپتر دیگر مورد استفاده‌ای نداشت.

با توسعه صنعت گردشگری و همچنین سرگرمی‌های مختلف،‌ جایروکوپتر را برای تفریح و تجربه پرواز به کار گرفتند. جایروکوپتر کیش نیز برای ایجاد یک سرگرمی مهیج و جذاب در جزیره به وجود آمده است. در بخش‌های بعدی موارد بیشتری را درباره جایروکوپتر نام خواهیم برد.
تمام جایروکوپتر‌هایی که در حال حاضر در جزیره کیش فعال هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند، از مدل‌های جدید بوده و کاملا امن می‌باشند. این وسایل، بر اساس برنامه‌های دقیقی سرویس می‌شوند تا گردشگران بتوانند یک سفر امن را تجربه کنند. بنابراین امنیت جایروکوپتر کیش تضمین شده است.
هر جایروکوپتر دو نفر ظرفیت دارد. یک خلبان و یک سرنشین می‌توانند در جایروکوپتر جای بگیرند. بنابراین به خاطر داشته باشید که این تفریح خانوادگی و یا جمعی نیست با این حال می‌توانید در حال پرواز، دوستان یا اعضای خانواده خود را در آسمان در یک جایروکوپتر دیگر مشاهده نمایید.
کی از مهم‌ترین ویژگی‌های جایروکوپتر در تور کیش، مسیر پرواز است. در طی پرواز می‌توانید منظره‌های زیبایی از آب‌های خلیج فارس را از فراز آسمان مشاهده کنید. همچنین در سمت دیگر چشم اندازه زیبایی از ساختمان‌های شهر کیش را خواهید دید. حتی اگر چندین بار به کیش سفر کرده باشید،‌ تجربه تماشای این جزیره در ارتفاع، برای شما جذاب‌تر خواهد بود.

هتل شایگان کیش در زمینی به وسعت 15000 متر مربع در بهترین بخش نوار سیاحتی جزیره مرجانی کیش در سال 82 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
این هتل در 4 طبقه با 3 آسانسور مخصوص میهمانان و دارای 134 اتاق مجلل و سویت های رویال مجهز به جکوزی با نمای رو به دریا و رو به جزیره می باشد
هتل شایگان یکی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره جزیره کیش است. در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره قرار گرفته و دسترسی...
عضویت در خبرنامه
آدرس
ابتدای بلوار رودکی، هتل شایگان
فکس
076  4446  7433
رزرواسیون
©2024 Shaygan Hotel, All Right Reserved