پاراسل
پاراسل کیش paracel یا پاراسیلینگ نوعی تفریح و ورزش است که توسط یک چتر رنگارنگ، قایق موتوری و طناب برگزار می شود. پاراسل در ویکی پدیا به نام آب چتر سواری خوانده می شود. از تاریخچه این تفریح و به وجود آمدن آن، هیچ منبعی وجود ندارد که اطلاعات دقیق درباره پاراسل کیش را شرح دهد. اما این تفریح نه تنها در جزیره زیبای کیش بلکه در شمال کشور نیز برگزار می شود.
اسل کیش یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات جزیره کیش به شمار می رود که اغلب گردشگران این جزیره ی مرجانی تمایل دارند با آن لحظات به یاد ماندنی وهیجانی را برای خود رقم بزنند. در هنگام سفر کردن به جزیره زیبای کیش ممکن است به این فکر کنید که اوقات فراغت خودرا چگونه بگذارانید و وقت ارزشمند تان را با چه تفریحاتی پر کنید. چه بسا به اولین گزینه ای که ممکن است فکر کنید تفریحی فوق العاده لذت بخش باشد که شما را به اوج هیجان برساند.

اطلاعات کاربردی:
شرایط سنی: همه سنین با وزن بالای 20 کیلوگرم
برای هر نفر باید یک بلیط خریداری شود (قابل استفاده همزمان برای بانوان و آقایان)
ساعت استفاده از پاراسل در کیش: از 9 صبح تا قبل از تاریکی هوا (معمولا حوالی ساعت 16:30)
مدت زمان پرواز 6 دقیقه و حد مجاز ارتفاع 70 متر
این تفریح حدود 1 ساعت زمان نیاز دارد (از لحظه سوار شدن به قایق پاراسل تا برگشت به ساحل)
امکان خریداری عکس ها و فیلم ها به میل خودتان از غرفه عکاسی
هتل شایگان کیش در زمینی به وسعت 15000 متر مربع در بهترین بخش نوار سیاحتی جزیره مرجانی کیش در سال 82 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
این هتل در 4 طبقه با 3 آسانسور مخصوص میهمانان و دارای 134 اتاق مجلل و سویت های رویال مجهز به جکوزی با نمای رو به دریا و رو به جزیره می باشد
هتل شایگان یکی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره جزیره کیش است. در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره قرار گرفته و دسترسی...
عضویت در خبرنامه
آدرس
ابتدای بلوار رودکی، هتل شایگان
فکس
076  4446  7433
رزرواسیون
©2024 Shaygan Hotel, All Right Reserved